Veelgestelde vragen Moves

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen over de Moves-app. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met Team moves.

Algemeen

  • Wat is Moves?

    Moves is jouw alles-in-één reis app.

    Moves begeleid je van deur tot deur met een naadloze combinatie van vervoermiddelen. Je plant, reserveert, boekt, reist, en betaalt alles met één app. Daarmee helpen we elke dag duizenden reizigers, werknemers en werkgevers, onze infrastructuur én de luchtkwaliteit vooruit.

  • Waar kan ik de Moves app downloaden?

    De Moves app is beschikbaar voor Android en iOS. Je kunt de Moves app gratis downloaden via jouw app Store.

  • Wat kan ik allemaal met de Moves app?

    Moves is jouw alles-in-één reis app.

    Je plant, reserveert, boekt, reist, en betaalt alles met één app. Hierbij heb je ruime keuze tussen verschillende vormen van vervoer zoals:

    Al het openbaar vervoer (trein, IC direct, bus, tram, metro, pont)
    Deelauto’s
    Deelscooters
    Deelfietsen (e-bikes en pedal bikes)
    Taxi’s (inclusief de Watertaxi in Rotterdam)
    Eigen auto
    Eigen fiets
    Looproutes

    Onze slimme Moves planner houdt rekening met alle omstandigheden die van invloed kunnen zijn op jouw reis(keuze). Denk hierbij aan weersverwachtingen, verkeersinformatie, Kcal, CO2, prijs, reisduur en nog veel meer!

  • Waarom is Moves voor mijn werkgever interessant?

    Met Moves kun je als werkgever je medewerkers gebruik laten maken van alle vervoersopties van Moves. Fiscaal vriendelijk en alles op één factuur, wel zo overzichtelijk. Werknemers kunnen zowel privé als zakelijk reizen met Moves. Wij helpen je graag om de opties voor jouw bedrijf of werkgever te verkennen. Vul het contactformulier in en we nemen contact met je op. Je vindt het formulier hier.

  • Hoe kan ik contact opnemen met het Moves team?

    We zijn 24/7 bereikbaar via de volgende kanalen:
    Mail: info@moves.nl
    Telefoon: +31 8 5087 2000 (lokaal tarief)
    Social: stuur ons een bericht via LinkedIn

  • Hoe word ik klant?

    Lid worden van Moves is gratis en zo geregeld! De Moves app is beschikbaar voor Android en iOS. Je kunt de Moves app gratis downloaden via jouw app Store.

    In minder dan 1 minuut maak je jouw persoonlijke account aan en kun je op pad!

    Wil je zakelijke klant worden van Moves? Vul dan het contactformulier in en we nemen contact met je op. Je vindt het formulier hier.

  • Geldt voor de Moves app het herroepingsrecht?

    Met het herroepingsrecht heb je het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Bij het aanmaken van je Moves account heb je uitdrukkelijk afstand gedaan van dit recht op grond van artikel 6:230p onder g Burgerlijk Wetboek. Dit is een uitzonderingsrecht die de wetgever heeft geboden. Je kunt natuurlijk wel te allen tijde de Moves App de installeren of geen reizen meer plannen, boeken en betalen via de Moves App.

  • In welke talen is de Moves app beschikbaar?

    De Moves app is beschikbaar in Nederlands en Engels. De app past de taal automatisch aan naar de taalinstellingen van je telefoon! Wil je bijvoorbeeld liever de Moves app in het Engels gebruiken? Zet dan je telefooninstellingen op Engels, de app neemt deze direct over.

  • Waar in Nederland kun je reizen met Moves?

    Met de Moves app is het mogelijk door heel Nederland te reizen. Maar Moves is vooral relevant voor reizen in en naar de grote steden. Het aanbod van vervoeropties is daar het hoogst omdat deelvervoer meestal gebonden is aan locaties in en rondom de stad. 

Mijn Moves app

  • Hoe maak ik een (nieuw) account aan bij Moves?

    Registreren bij Moves is gratis en zo geregeld! Download de Moves app uit jouw app store, open de app en kies voor ‘Mijn profiel aanmaken’. Vul hier je gegevens in en binnen 1 minuut ben ook jij lid van Moves!

  • Hoe kan ik lid worden van Moves?
    Lid worden van Moves is gratis en zo geregeld! Download de Moves app uit jouw store, open de app en kies voor ‘Mijn profiel aanmaken’. Vul hier je gegevens in en binnen 1 minuut ben ook jij lid van Moves!
  • Moet ik saldo storten op mijn Moves account om te kunnen reizen?
    Het is niet nodig om saldo te storen op je Moves account. Je kan per reis betalen, direct vanuit de app en via jouw eigen vertrouwde bank. Wil je liever met credit card betalen? Dat kan ook, vul je gewenste betaalmethode(n) in via ‘Mijn profiel’ en stel je favoriet in.
  • Wat moet ik doen voordat ik mijn reis kan plannen, boeken en betalen via mijn Moves app?

    Het enige dat je hoeft te doen is lid worden van Moves. Nadat je de app hebt gedownload uit jouw app store maak je in minder dan 1 minuut je persoonlijke account aan. Voeg je betaalmethode toe en reis direct met:
    Al het openbaar vervoer (trein, IC direct, bus, tram, metro, pont)
    Deelscooters
    Deelfietsen (e-bikes en pedal bikes)
    Taxi’s (inclusief de Watertaxi in Rotterdam)
    Eigen auto
    Eigen fiets
    Looproutes

    Uiteraard heb je voor deelscooters en -auto’s een rijbewijs nodig. Wil je een deelauto boeken? Vul dan ook je rijbewijs gegevens in zodat wij deze voor onze vervoerder kunnen controleren.

  • Hoe deactiveer ik mijn Moves account?
    Wil je je account toch liever beëindigen? Neem dan contact met ons op via info@moves.nl
  • Ik heb geen Nederlands rijbewijs
    Dat is geen probleem! Wij herkennen rijbewijzen uit 195 landen wereldwijd.
  • Kan ik mijn Moves account delen met anderen?
    Het is mogelijk om je Moves account te delen met anderen. Voor meer informatie hierover neem contact met ons op via info@moves.nl
  • Wat doen jullie met mijn gegevens?

    Wij gaan met de grootste zorg om met jouw gegevens. Meer weten? Check dan ons Privacy Statement in de Moves app onder ‘Mijn profiel’ en ‘Over Moves’.

  • Waarom is het nodig om mijn rijbewijs te valideren?
    Voor het gebruik van deelauto’s vragen onze partners om een geldig rijbewijs. Wij controleren deze daarom graag voor je. Dit doe je eenvoudig via ‘Mijn profiel’ en kost je minder dan 2 minuten.
  • Waar kan ik mijn tickets inzien?

    Al jouw tickets kun je inzien via het ‘Mijn boekingen’ scherm in je Moves app. Hier zie je zowel je geldige tickets als je gemaakte reizen.

  • Wat kan ik doen als mijn rijbewijs niet gevalideerd is?

    Neem contact op met het Moves team en wij helpen je graag verder.

  • New FAQ : Question
    New FAQ : Answer

Kosten en tarieven

  • Zijn er kosten verbonden aan mijn Moves lidmaatschap?

    Nee, het is gratis om lid te worden van Moves, je betaalt alleen voor de reizen die je boekt.

  • Hoe komt mijn factuur tot stand?

    Gebruik je de Moves-app privé ? Dan ontvang je je factuur direct nadat je geboekt en betaald hebt (pay per use). Deze ontvang je per mail en bevat alle kosten die je in jouw reis hebt gemaakt van alle vervoerders. Je ontvangt dus één factuur ongeacht het aantal vervoerders, wel zo overzichtelijk!

    Reis je zakelijk? Dan ontvang jij of je werkgever de factuur elke 1e kalenderdag van de maand per mail. Wij incasseren het bedrag dezelfde dag van het opgegeven rekeningnummer. Net als bij pay per use geldt dat je één factuur ontvangt ongeacht het aantal vervoerders, wel zo overzichtelijk!

  • Waarom moet ik een automatisch incasso instellen of credit card opvoeren bij mijn betaalmethode?

    Gemaakte privé kosten incasseren wij van je bankrekening of via je credit card. Daarom is het verplicht om een van de twee betaalmethoden op te voeren.

    Betaalt jouw werkgever alle gemaakte kosten? Dan hoef je niets te doen.

  • Hoe ontvang ik mijn factuur?

    Je ontvangt jouw factuur per mail.

  • Wanneer ontvang ik mijn factuur?

    Je ontvangt je factuur direct nadat je geboekt en betaald hebt. Reis je zakelijk? Dan ontvang jij of je werkgever jouw factuur elke 1e kalenderdag van de maand per mail. Wij incasseren het bedrag dezelfde dag van het opgegeven rekeningnummer.

  • Welk tarief betaal ik voor tickets die ik koop via de Moves app?
    Je betaalt bij Moves de reguliere prijzen van de vervoerders. Er is dus geen opslag en er zijn ook geen verborgen kosten.

Producten en diensten

  • Welke vervoerders zijn aangesloten bij Moves?

    Moves biedt diensten aan van de volgende vervoerders: Greenwheels, Donkey Republic, OV Fiets, Watertaxi, Waterbus, Snel een taxi en al het openbaar vervoer in Nederland.

  • Welke diensten kan ik boeken via Moves?

    Via Moves kun je reizen plannen, boeken én betalen voor verschillende vormen van vervoer zoals:

    Al het openbaar vervoer (trein, IC direct, bus, tram, metro, pont, waterbus)
    Deelauto’s (Greenwheels)
    Deelfietsen (OV-fiets en Donkey Republic fietsen)
    Taxi’s (inclusief de Watertaxi in Rotterdam)

  • Welke diensten kan ik bekijken in de Moves reisplanner?

    Via de Moves planner kun je alle diensten bekijken die aangesloten zijn bij Moves. Je ziet ook welke diensten je direct kunt boeken. Ook kun je bijvoorbeeld de beschikbaarheid van OV-fietsen bekijken, voor deze deelfiets is op dit moment nog een separaat OV-fiets abonnement noodzakelijk.

  • Waar vind ik mijn ticket of boeking in de Moves app?
    Al jouw tickets kun je inzien via het ‘Mijn boekingen’ scherm in je Moves app. Hier zie je zowel je geldige tickets als je gemaakte reizen.
  • Kan ik mijn ticket openen zonder internet verbinding?

    Als je een ticket hebt aangekocht, komt deze onder ‘Boeking’ te staan in je app. Als je de ticket met de QR-code ziet, kan je jouw Moves tickets ook zonder internet verbinding openen en gebruiken.

  • Deelauto – Hoe reis ik met een Greenwheels auto? Instructievideo

    Bekijk deze video voor alle stappen:https://www.youtube.com/watch?v=wz_1NN4u1Mc

     

  • Deelauto – Welke deelauto’s kan ik boeken via Moves?

    Op dit moment kun je gebruik maken van Greenwheels. Zij hebben de beschikking over busjes (caddy’s), compacte of station auto’s. 

  • Deelauto – Ik heb een vraag over Greenwheels

    Voor vragen over Greenwheels verwijzen we je naar de diverse contactmogelijkheden die deze vervoerder biedt. Je kunt hen bereiken op 085-0872000. Wist je dat je dat je deze  gegevens ook in de Moves app kunt vinden via ‘Mijn profiel’ en ‘ Diensten’? 

  • Deelauto – Hoe open ik mijn geboekte Greenwheels?

    Via je Moves app open je jouw geboekte Greenwheels door te gaan naar jouw reservering en te kiezen voor ‘Auto openen’. Tik op je scherm om de pincode te zien, die je nodig hebt om de auto te openen. De autosleutel vind je in de on-board computer in het dashboardkastje. Let op: je kan vanaf 15 minuten voor je reservering start je Greenwheels openen.

  • Deelauto – Waar vind ik de pincode en sleutel van mijn geboekte Greenwheels?
    De pincode om jouw Greenwheels te openen vind je in het scherm met boekingsdetails in jouw reservering. Om de pincode te kunnen zien tik je op het scherm van je smartphone. De autosleutel vind je in de on-board computer in het dashboardkastje.
  • Deelauto – Mijn auto van Greenwheels heeft schade. Wat moet ik doen?

    Schade moet gemeld worden voor de rit! Schade die groter is dan een bankpas moet direct worden gemeld. Kijk hier voor meer informatie over het melden van schade bij Greenwheels.

  • Deelauto – Hoe kan ik mijn geboekte Greenwheels rit beëindigen?
    Via je Moves app sluit je jouw geboekte Greenwheels door te gaan naar jouw reservering en te kiezen voor ‘Auto sluiten’. Om de rit af te sluiten moet je: 1. De auto moet weer terug zijn op de vertreklocatie van de boeking. Elke auto heeft zijn eigen parkeerplek. 2. Stop de autosleutel terug in de on-boad computer in het dashboardkastje. 3. Verlaat de auto, vergeet je spullen niet, en vergrendel de auto met je Moves app.
  • Deelauto – Ik wil mijn geplande Greenwheels rit annuleren

    Annuleren kan tot 1 uur voordat je reservering start via je Moves app.

  • Deelauto – Hoe werkt de stekker van Greenwheels?

    Voor meer informatie over hoe de stekker werkt van de electrische auto, bekijk hier het filmpje.

  • Deelfiets – Hoe reis ik met een Donkey fiets? Instructievideo

    Bekijk deze video voor alle stappen: https://www.youtube.com/watch?v=3ePkVlO0GbI

  • Deelfiets – Welke deelfietsen kan ik boeken via Moves?

    Op dit moment kun je gebruik maken van de OV fietsen en de fietsen van Donkey Republic. Donkey heeft een breed aanbod aan e-bikes en pedal bikes.

  • Deelfiets – Ik heb een vraag over Donkey Republic

    Voor vragen over Donkey Republic verwijzen we je naar de diverse contactmogelijkheden die deze vervoerder biedt. Je kunt hen bellen op: 085-8885646. Wist je dat je deze gegevens ook via de Moves app kunt via ‘Mijn profiel’ en ‘ Diensten’? Met vragen mag je uiteraard ook altijd contact opnemen met het Moves team, wij kijken graag hoe we je verder kunnen helpen!

  • Deelfiets – Hoe boek ik een Donkey Republic pedal bike?

    1. Zoek een Donkey Republic fiets in de Moves app.

    2. Kies voor de pedal bike. 

    3. Kies voor ‘Boek’

    4. Klik op Ga naar Donkey Republic.

    5. Download de Donkey Republic app als je dit nog niet eerder hebt gedaan. Indien je dit wel eerder hebt gedaan wordt je automatisch doorgeschakeld naar de app wanneer je klikt op ‘Ga naar Donkey Republic’.

    6. Zoek de fiets uit die je zou willen binnen de Donkey Republic app. 

    7. Klik op ‘selectie bevestigen’.

    8. Klik op ‘Huur 1 fiets’.

    9. Geef Donkey Republic toegang tot het gebruiken van bluetooth. Hiermee kan er contact worden gemaakt met het slot op de fiets. 

    10. Creëer een account of log in. 

    11. Voer je telefoonnummer in en ontvang daarop een verificatiecode om de fiets te openen. 

    12 Indien je samen met iemand reist, vul dan het mailadres van je medereiziger in zodat hij of zij via haar of zijn eigen app de fiets kan ontgrendelen. 

    13. Vul hierna de betalingsmethode in en verifieer je betaalmethode.

    14. Veel reisplezier!

  • Deelfiets – Waar vind ik de sleutel?

    1. Zorg dat je voor de juiste fiets staat. De fiets-ID of naam die in de app wordt weergeven moet overeenkomen met die op het voorpaneel van de fiets wordt weergeven.

    2. Tik op ‘Ontgrendelen’ in de app.

    3. Wacht tot het elektronische slot van het achterwiel open gaat. 

    4. Als het slot niet automatisch opengaat nadat je het in de app hebt ontgrendeld, trek je de oranje knop omhoog. 

  • Deelfiets – Hoe breng ik de fiets terug en eindig ik de huur?

    Voordat je huurperiode afloopt, breng je de fiets terug naar een van de inleverlocaties – deze worden in de app weergegeven met een zwarte punaise op de kaart (Als je de fiets niet terugbrengt naar een inleverlocatie, worden er 5 € verplaatsingskosten in rekening gebracht).

    1. Klik op “Retourneren”. De app leid je automatisch naar de dichtstbijzijnde hub en toont je vervolgens de routebeschrijving ernaar toe. Je kunt ook een andere drop-off hub selecteren als je dat liever hebt. 

    2. Breng het voertuig naar de exacte locatie. De app kan je vertellen, wanneer je je op de exacte locatie bevindt – in dat geval wordt de knop “Verhuur beëindigen” groen. Druk op de optie “Verhuur beëindigen” en zorg ervoor dat je het voertuig goed vergrendelt, zodra de app je het signaal geeft om het voertuig te vergrendelen.

  • Deelfiets – Hoe annuleer ik mijn boeking?

    1. Klik op de 3 puntjes in de voertuigkaart.

    2. Selecteer ‘Huur annuleren’. 

    3. Als je je huur wilt annuleren nadat je deze hebt ontgrendeld, kun je contact met ons opnemen met de reden voor de annulering. Dan lossen we het voor je op. 

  • Openbaar vervoer – Hoe reis ik met het OV? Instructievideo

    Bekijk deze video voor alle stappen: https://www.youtube.com/watch?v=MdeqqikrI_8

     

  • Openbaar vervoer – Waar vind ik mijn ticket?
    Al jouw tickets kun je inzien via het ‘Mijn boekingen’ scherm in je Moves app. Hier zie je zowel je geldige tickets als je gemaakte reizen.
  • Openbaar vervoer – Moet ik in-en uitchecken?

    Met de QR-code op jouw ticket. Je hoeft niet in-en uit te checken. Dit is alleen om de poortjes te openen. Voor bussen zonder scanner kun je jouw ticket tonen aan de chauffeur.

  • Openbaar vervoer – Ik ben vergeten in-of uit te checken, wat nu?

    Ben je vergeten uit te checken aan het einde van je reis? Als je gebruik maakt van een ticket met een QR-code is dat geen probleem. De QR-code is voor de operatie van de poortjes. In- en uitchecken is niet nodig.

  • Openbaar vervoer – Er is geen QR code lezer, hoe kan ik in-en uitchecken?

    Bij de trein kun je gewoon doorlopen. Het is niet nodig om in en uit te checken. De poortjes op het station lezen automatisch de QR-code. Voor de bus en tram geldt dat je ook gewoon kunt uitstappen.

  • Openbaar vervoer – Bus: Ik kan het ticket niet scannen in de bus, hoe toon ik mijn vervoersbewijs?

    Nadat je je ticket hebt betaalt verschijnt deze bij ‘Boeking’. Als je de bus instapt, laat je de QR-code zien aan de chauffeur. Dit is je ticket en je hoeft niet meer in of uit te checken. 

  • Openbaar vervoer – Kan ik met mijn Moves app met alle treinen reizen?
    Met de Moves app kun je met alle Nederlandse treinen reizen. Ook met de Intercity Direct, hiervoor kun je de toeslag ook eenvoudig via jouw Moves app betalen.
  • Openbaar vervoer – Hoe kan ik van reisklasse wisselen met mijn Moves app?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk om van reisklasse te wisselen.

  • Openbaar vervoer – QR code scannen op station

    Tip: Het scannen van de QR code gaat het beste wanneer je helderheid van je scherm volledig aan staat.

    De barcode werkt alleen bij poortjes met een barcode reader, dit is een poortje met een glazen barcodelezer aan je rechterkant:

    Soms is het glas van deze scanners dusdanig beschadigd dat deze de barcode niet meer kan lezen. Als dat het geval is, kan je ons dan doorgeven waar dit was? Dan geven wij dat weer door aan NS.  Staan er geen poortjes maar alleen check-in en check-uit paaltjes? Dan is het niet nodig om in -en uit te checken. De barcode werkt niet op deze paaltjes. Je kan dan dus zo in de trein gaan zitten en bij een controle je kaartje laten zien, jouw ticket is namelijk al betaald.

    Tip: Het scannen van de QR code gaat het beste wanneer je helderheid van je scherm volledig aan staat.

    Update 12 augustus 2021: Voor Android telefoons komt het soms voor dat de QR code niet goed gescand wordt. Team Moves werkt op dit moment aan een oplossing om dit te verhelpen. We verwachten dat dit snel wordt opgelost.

    ——————

    Tip: Scanning the QR code works best when your screen brightness is fully turned on.

    The barcode only works for gates with a barcode reader, this is a gate with a glass barcode reader on your right:

    Sometimes the glass of these scanners is so damaged that it can no longer read the barcode. If so, can you tell us where this was? We will then pass this on to NS. Are there no gates but only check-in and check-out posts? Then it is not necessary to check in and out. The barcode does not work on these posts. So you can just sit on the train and show your ticket at a check, because your ticket has already been paid.

    Update 12 augustus 2021: For Android phones, it sometimes happens that the QR code is not scanned properly. Team Moves is currently working on a solution to fix this. We expect this to be resolved soon.

  • OV fiets – Kan ik gebruik maken van OV-fietsen met mijn Moves app?

    Op dit moment is een separaat OV-fietsabonnement nog noodzakelijk voor het gebruiken van OV-fietsen. Via jouw Moves app kun je wel de beschikbaarheid per station inzien en deze inplannen!

  • Taxi – Ik heb een vraag over Snel een Taxi
    Voor vragen over Snel een Taxi verwijzen we je naar de diverse contactmogelijkheden die deze vervoerder biedt. Wist je dat je deze ook via de Moves app kunt benaderen via ‘Mijn profiel’ en ‘ Diensten’? Met vragen mag je uiteraard ook altijd contact opnemen met het Moves team, wij kijken graag hoe we je verder kunnen helpen!
  • Taxi – Hoe lang van te voren kan ik een taxi reserveren?

    Het is mogelijk om tot 20 minuten voor je rit een taxi te reserveren. Wij adviseren je echter om dit eerder te doen indien mogelijk, want als je eerder reserveert is het goedkoper. 

  • Taxi – Krijg ik een bevestiging van mijn taxi reservering?

    Ja, binnen 15min krijg je in de app te zien of jou rit is bevestigd en wie je chauffeur is. 

     

  • Taxi – Ik kan de chauffeur niet vinden

    Wat vervelend dat je de chauffeur niet kan vinden. Bel de chauffeur via de contact gegevens in de boeking, wordt er niet opgenomen? Neem contact op met het Moves team voor verdere hulp.

  • Taxi – Ik wil mijn bestemming wijzigen
    Neem contact op met het Moves team voor verdere hulp.
  • Watertaxi – Kan ik met Moves de Watertaxi in Rotterdam boeken?

    Met jouw Moves app kun je de Watertaxi in Rotterdam wel plannen. Boeken en betalen moet je nog wel doen op de site van de Watertaxi.

  • Greenloop – Ticket voorwaarden

    Voor onze on-demand elektrische deelvervoer oplossing Greenloop hanteren we de volgende ticket voorwaarden:

    • Toon ticket aan de chauffeur voor visuele controle
    • Geldig in alle Greenloop voertuigen, niet geldig in alle andere voertuigen en/of diensten
    • Ticket is geldig voor opstappen en uitstappen en datum voor de aangegeven Greenloop HUB
    • Je ontvangt je definitieve ophaaltijd vanuit onze partner RMC. Deze kan met een maximum van 15 minuten afwijken van je aangevraagde ophaaltijd. De reden hiervoor is dat wij aanvragen slim combineren indien er meerdere aanvragen zijn rond hetzelfde tijdstip
    • Geldteruggave en uitwisseling van het recht op reizen zijn niet mogelijk voor deze dienstverlening
  • Greenloop – Wat is Greenloop?
    De Greenloop is een elektrische vervoersservice die wordt aangeboden in de Moves app. Werknemers van bedrijven op de luchthaven en de Spaanse polder kunnen via de app hun deelvervoer via één van de vijf hubs van en naar de luchthaven boeken, óók in de vroege uren.
     
    • Openingstijden 03.00-10.00u
    • Prijs enkele reis 4,95 euro
    • Goed om te weten: wij combineren rit aanvragen zo efficiënt mogelijk met elkaar. Hierdoor kan je gewenste ophaaltijd maximaal 15 minuten afwijken
  • Greenloop – Hoe kan ik boeken?

    Boek via de planner in je Moves app een rit vanaf je gewenste adres of direct via één van de 5 HUBS:

    • GreenLoop HUB Airport
    • GreenLoop HUB Rotterdam Centraal
    • GreenLoop HUB Meijersplein
    • GreenLoop HUB Schiedam
    • GreenLoop HUB Spaanse Polder

    Let op, doordat wij ritten combineren maken we de dag voor vertrek onze chauffeursplanning. Je kan daarom tot 16.00u een ticket boeken voor de volgende dag. Uiterlijk 20.00u ontvang je vanuit onze partner RMC jouw definitieve ophaaltijd, dan is onze ritplanning namelijk bekend!

  • Greenloop – Op welke tijden rijdt Greenloop?

    Je kan de on-demand elektrische Greenloop bus bestellen om je op te halen tussen 03.00u-10.00u. Wij combineren rit aanvragen zo efficiënt mogelijk met elkaar. Hierdoor kan je gewenste ophaaltijd maximaal 15 minuten afwijken.

  • Greenloop – Kan mijn bedrijfslogo ook op de Greenloop bus komen?

    Dat kan, wij hebben op onze elektrische VW Multivan nog ruimte voor enkele bedrijfslogo’s. Neem contact met ons op via info@moves.nl voor mogelijkheden. 

  • Greenloop – Wat is de achtergrond van de Greenloop bus dienstverlening?

    De luchthaven RTHA en het bedrijventerrein de Spaanse polder bieden een enorme hoeveelheid werk, maar zijn lastig bereikbaar met het openbaar vervoer. Vooral in de vroege ochtenduren is het voor personeel niet mogelijk om met het OV te komen. Veel werknemers komen dan ook met hun eigen auto, wat leidt tot drukte op de toegangswegen, overvolle parkeerplaatsen en meer CO2 uitstoot. De slechte bereikbaarheid heeft als ander nadelig gevolg dat het voor werkgevers in dit gebied lastiger is om aan personeel te komen. Met het hoogseizoen (april/oktober) voor de boeg, brengt mobiliteitsapp Moves in samenwerking met vervoersbedrijf RMC en Luchthaven RTHA daar verandering in!

  • New FAQ : Question
    New FAQ : Answer

Contact

  • Hoe neem ik contact op met het Moves team?

    We zijn 24/7 bereikbaar via de volgende kanalen:
    Mail: info@moves.nl
    Telefoon: +31 8 5087 2000 (lokaal tarief)
    Social: stuur ons een bericht via LinkedIn

  • Werkgevers – Waar kan ik een demo gesprek aanvragen?

    Wat leuk dat je interesse hebt in Moves! Vul het contactformulier in en we nemen contact met je op. Je vindt het formulier hier.

  • Waar kan ik een tip of opmerking voor het Moves team achterlaten?

    Wij horen graag over jouw ervaring! Mail ons via info@moves.nl

  • Ik heb een klacht

    Wat jammer dat je een klacht hebt over Moves. Neem contact op met het Moves team via info@moves.nl en wij kijken graag samen met je hoe we dit zo goed mogelijk voor je op kunnen lossen.